آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

اسفند

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ق.ظ

بازهم گل کاشتی نورای من...

اما گلت این بار از نوع خاردارش بود...

همین چند ماه پیش بادکنک یکی از بچه ها رو نابود کردی، وقتی صدای نابود شدنش رو شنید، از کلاس اومد بیرون و شروع کرد به گریه کردن...تمومی هم نداشت

رفتم و براش یه کتاب خریدم با یه بادکنک قرمز...توش هم نوشتم از طرف نورا

خلاصه از طرف تو معذرت خواهی کردم

اما دیروز قضیه فرق داشت ، تو استراحت بین دو کلاس و شلوغی بچه ها، یکی از دخترا اومد بغلت کنه که دستش رو از رو لباسش گاز گرفتی...اونم دوید طرف مامانش و جیغش رفت به هوا

قفل کرده بودم... اما یه آن خودم رو زدم به ندیدن، بغلت کردم  و بردمت بیرون

اما دل تو دلم نبود ...از دور مواظبش بودم که اگه خراشی هم رو دستش افتاده برم جلو و کاری بکنم که خدا رو شکر چیزی نبود

برای اولین بار توی زندگیم برای اینکه جوابگو نباشم وشرمنده نشم خیلی راحت خودم رو زدم به  ندیدن و نفهمیدن....

اما دیگه این کار رو نمیکنم، چون میدونم که عاقبت عمدا ندیدن و نفهمیدن خود کوری و نفهمیه...

مثل خیلی اندک در این روزها....

عکس: هشتم اسفند ماه ساحل آرام بوشهر

پ.ن :

* این روزها اسفند جان زمین است..مادری است که در بطنش بهار هیاهو میکند..کاش هوای این زمین را بیشتر داشته باشیم..خانه محل شستن قالی ها و فرشهای بزرگ نیست آن هم با آب آشامیدنی...میتوان به جای آب داغ، با آب ولرم هم زمین و در و دیوارها را تکاند و خیلی میتوان های دیگر در اینجا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • ۷۰۰ نمایش

حکایت زندگی

مادرانه

نورا

نظرات (۱۰)

عزیزم چقدر این عکس با این متنت هم خونی داره. نگاهش عالیه. زهرای من هم گاهی قلدر بازی در میاره. و من قبل از شرمنده شدن از طرف مقابل کلی تو دلم می خندم . قیافه اش مثل این عکس نورای تو خوردنی میشه. اما جدا از این  واقعا موافقم که عمدا ندیدن به صورت مکرر زیان آوره .
پاسخ:
قلدر بازی رو خوب اومدی
  • وحیده مامان پارسا
  • چه عکس زیبایی...چه دختر نازی راستی بوشهر رفتید؟نوشتید ساحل بوشهر..خوش گذشت؟دوست دارم نظرت رو در مورد بوشهر بهم بگی...چیزی که انتظار داشتی و چیزی که دیدی...منتظرم
    پاسخ:
    عالی بود وحیده جون...عالی
    واى خدا بلاییه این دختر شنبه شب رفته بودیم جایى یه بچه دخترمو هل داد و با پیشونى چنان خورد به جایى که اندازه ى یه گردو باد کرد و کبود شد و جالب اینکه سارا اصلاً هیچى نگفت ، یعنى کلاً وقتى میخوره زمین اصلاً ناراحتى نمیکنه ، من خیلى حالم بد شد ،مامانش اینا فکر کردن من نفهمیدم ، و به روى خودشون نیوردن ، ولى من انتظار داشتم بیان و عذر خواهى کنن ، اینطورى حداقل کمى  آرومتر میشدم اینارو گفتم بگم که من دقیقاً این هفته اون طرف قضیه بودم و اینجورى فکر میکردم گرچه نمیگم اگر خودم جاى شما بودم سریع میرفتم عذرخواهى ، ولى خیلى خوبه که خودتون به این نتیجه ى منطقى رسیدین با عرض معذرت از جسارت
    پاسخ:
    آره نتیجه خوبی بود....البته اون دختره هفت سالش بود و اتفاقی هم نیفتاد ...اما یه بچه 1.5 ساله بخوره زمین و کبود بشه و....دیه داره شوخی که نیست هر جایی هم نمیشه آدم خودش رو به ندیدن بزنه که....
  • الیــــــــــما
  • شاید علت داشته باشه آیدین جان؟قبلش و که ندیدیم که هر چند گاز گرفتن کار خوبی نیست اما اما اما دختر من مقصر نمی باشد نمی باشد
    پاسخ:
    آره والا گاز گرفتن کار خیلی بدیه..نمی دونم هم از کی یاد گرفته چون داداشش ازین لحاظ ها کاملا معافه
  • نرگس مامان طاها و تارا
  • این مسئله خیلی هم مهم نیست،فکر کنم بهترین راه اینه که همراه نورا برید و از اون بچه و مامانش عذرخواهی کنید،به این صورت که مثلا:نی نی جون من از طرف نورا عذرخواهی می کنم.اینطوری فرهنگ سازی کردیم برای بچه که مسئولیت کار اشتباهشو خودش به عهده بگیره. آیدین عزیز،بالاخره بچه ها باید یه جایی این چیزا رو هم یاد بگیرن دیگه... راستی این مهد قران که میرید کجاست؟از همه سنی بچه ها رو می پذیره؟
    پاسخ:
    ممنون دوستم....راستش پسر من خیلی آروم و متین بود ...اما خواهرش ویژگیهای خودش رو داره ...آره راه خوبیه...منم چند بار این کار رو کردم :) پسرم جامعه القران واحد سلمان فارسی میره از 4 سالگی میپذیرن
  • مامان صالح
  • سلام چقدر شبیه شما شده توی این عکس.سفرنامتونو نمی نویسید . من عاشق سفرنامه ها تونم.
    چه حال و هوایی داشت عکس پست قبلی دلم کنده شد به سمت حرمش چقدر عکس دخترک را دوست دارم گاهی واقعا آدم میماند در لحظه چکار کند با بعضی مشکلات
    سلامبچه ها تا میان بزرگ بشن از این اتفاقا می افته ... هم ممکنه این طرف قضیه باشند و هم اونطزف قضیه ... باید منطقی براشون توضیح بدیم و سعی کنیم تکرار نشه و آسیب نبییند ... خدا دختر خوشگلتون رو حفظ کنه
    اگه نورا الان گاز میگیره پس حتما وقتی بزرگ بشه از اون گل دخترای واقعی میشه چون دختر منم دقیقا همین جوری بود
    پاسخ:
    یعنی واقعا میشه زهرا جونم
  • مامان محمدین
  • تا الان پیش اومده... به گمونم. فرستادمش عذرخواهی. اما معمولا در جواب بوده... یعنی دفاعی بوده که یه نمه خشونتش زیادتر بوده. دخملت رو بماچ... با اون پاهاشششششششششش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی