آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

خوشی

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ق.ظ

خوشی های نورا بی شمارند و ریز ریز

بعضی هاشان آنقدر ریزند که فقط من آن ها را حس میکنم

اما او با همین خوشی ها، خوش است و زندگی می کند

 وقتهایی هست که دختر کتاب خوانم می آید کنار قفسه کتابها و بساط کتاب های خودش را پهن میکند روی زمین و گاه گاهی هم دستی بر کتابهای داخل کتابخانه میبرد

می نشیند و با دستهای کوچکش صفحات کتاب را لمس میکند و میخواند و میخواند و لذت کتاب خوانی را تجربه می کند

 برای منی که  مهم است هر کتابی در کتابخانه ام، سرجای خودش باشد

تمام خوشی نورا می ارزد به چیدن و مرتب کردن هر روزه کتاب خانه ام...

و یکی دیگر از خوشی های رنگی رنگی اش،النگو هایش است

النگوهایی که گاهی وقت خوابیدن هم حاضر نیست رهایشان کند

هر روز النگو های رنگی را شماره میکند

و رنگ تمام النگوها هر روز یک رنگ است

یکروز سبز، یکروز آبی، یکروز صورتی، یکروز...

یک رنگِ یک رنگ...

پ.ن: من این مامان رو خیلی دوست دارم چونکه پر از انرژی مثبته، برای خودش، برای بچه هاش و برای تمام زندگی اش

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۸
  • ۵۱۸ نمایش

مادرانه

نورا

نظرات (۷)

چقدر نگاه مامانی که معرفی کردید پر از امنتیته. ما تو چه عوالمی سیر می کنیم مردم کجا...خوب مادر خانوم درد تامین  معاش نداشته باشی تو کشورت و اطرافش جنگ نباشه.بخاطر بدنیا آوردن دوتا بچه مدال افتخار بهت بدن . مسئله مرگ و زندگی و تهدید و تحریم و ... نباشه چرا شاد نباشی؟!!!
پاسخ:
جالبه من اصلا به این جنبه اش نگاه نکردم....بیشتر عکاسی و انرژی اش رو دوست دارم...اما راست میگی...یه عده مثل ما تو آلودگی هوا و کمبود آب و مشکلات اقتصادی و یه عده هم زیر بمب گلوله و یه عده هم مثل اینا تو هوای پاک ووفور بارون و حداقل کم دغدغه تر از ما دارن زندگی میکنن...انشالا که این شرایط اول از همه برای مسلمونها و بعد هم برای تمام مردم دنیا باشه...جدی جدی مردیم ازین همه تفاوت
  • مریم دایی جان!
  • چقدر حوبه که آدم تو این دنیاها باشه ها.یه نورا داشته باشه!!!!..دیرتر پیر می شه!!!انگار  درگیر این دنیا ها شدنه جزء لحظاتیه که عمر نمی گذره!
    پاسخ:
    راستش بچه با تمام خوبی هاش سختی هایی داره که آدم رو زودتر پیر میکنه ،....باور کن
  • نرگس مامان طاها و تارا
  • کاش می شد باز کودک می شدیم...دلم از این خوشی های ریز ریز می خواد....
    پاسخ:
    واقعا راست میگی.....
  • مامان صالح
  • سلام خوشیهای نورا و همه ی بچه ها مستدام
    پاسخ:
    آمین
    هر وقت شادی های بچمو می بینم، آرزو میکنم که همه بچه های دنیا شاد باشن
    پاسخ:
    چه مامان مهربونی هستی شما
    جاااانم به این نورای گل! فکر کنم ادم بعد از چند سال پسر داشتن وقتی خدا بهش دختر میده یه دنیای تازه ای رو تجربه میکنه! و این خودش یعنی کلی تنوع و هیجان در زندکی
  • الیــــــــــما
  • خوشی های نورا رنگی رنگی رنگی رنگی هاش همیشگی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی