آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

دنیای صورتی

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ق.ظ

من همیشه و از همان کودکی، رنگ آبی را دوست داشته ام...کیف آبی، کفش آبی، روسری آبی .

با عروسک هم زیاد میانه خوشی نداشتم.

اما محبوب ترین بازی کودکانه ام خاله بازی با بچه های دور و برم بود.

همان خاله بازیهای نابی که این روزها، خیلی کم رنگ و بی رمق شده... .

 و دنیای صورتی از آن مدل دنیاهایی شد که من هیچ وقت تجربه اش نکردم... .

اینکه یک دامن صورتی چین چین بپوشی و نرم نرمک چرخی بزنی و بعد هم عروسکی را اتفاقا او هم صورتی پوشیده در آغوش بگیری و خیلی مهربان، با یک شیشیه شیر صورتی رنگ، برایش لالایی کودکانه بخوانی.

اینها تمام دلخوشی های این روزهای نورا ست.

و آنقدر در دنیای صورتی اش غرق شده که دلش میخواهد مهر جا نمازش هم صورتی رنگ باشد.

و حالا بزرگترین آرزویش اینست که لاک صورتی رنگ محبوبش که گم شده، پیدا شود .

همان لاک صورتی رنگش برای کامل کردن سناریوی دنیای صورتی رنگش...

 همان لاک صورتی رنگش برای رنگ کردن تمام چیزهایی که دلش میخواهد صورتی رنگ باشد و نیست.

و این شد که ما لاک صورتی رنگ مزبور را حواله سطل آشغال کردیم تا دنیای آبی مان، بیش تر ازین خط خطی و صورتی نشود.

نورا جان! کاش من هم کودکی بودم با دنیای صورتی، آنوقت می دیدی که چطور هم پایت میشدم در رنگ کردن بالشها و رخت و لباسها و در و دیوارها ...با همین لاک صورتی.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۵
  • ۸۳۳ نمایش

نورا

نظرات (۱۰)

عزیزم م م م م م م
پاسخ:
:))))))
ای جان. دختر من هم همین طور عاشق رنگ صورتی است. حتی ماشین صورتی میخواد برایم بخرد.!!!!:)
پسر منم عاشق آبیه فقط کافیه یکی بهش بگه قرمزته بلند می گه آبیته :-)
پاسخ:
باریکلاااا
  • مریم دایی جان!
  • چقدر بچه ها صورتی دوست دارن!!!
    فکر کنم الان اینجوزی شده حتی زمان ما هم انقدر صورتی زیاد نبود!!!!
    پاسخ:
    چی بگم والا...
    فدای همه دخترهای صورتی !
    پس من تنها نیستم که باید با هزار ترفند لاک رو از همه جای خونه پاک کنم!!
  • مریم دایی جان!
  • راستی در راستای پست قبل و نظرات قبل!!!! فکر کنم من الان هرکدوم از چشمام شش اینطورا باشه.امروز وقت چشم پزشکی دارم!
    با تمانم علاقه ای که به عینک دارم و حس می کنم خیلی از حس ها رو از چشم به بیرون عبور نمی ده و این یه مزیته که خیلی ها دست دلت رو نخونن! ولی واقعا دیگه از عینک خسته شدم!من عینک رو یه مدت به چشمم بزنم و هیچ بلایی هم سرش نیارم کج میشه انگار!!!
    پاسخ:
    من هنوزم عینک دوست دارم...اصلا یه ابهتی داره مریم جان
  • نرگس مامان طاها و تارا
  • وااای تارا هم یکی از درخواستهاش داشتن مهر صورتیه.چه جالب.
    پاسخ:
    واقعا جالبه
  • مدفن خاطراتم
  • جون دلم.چه بهش هم میاد آخه رنگ پوستش هم صورتی هلووووو هستش

    جون دلم.کاش دنیاش رو خراب نکنی آیدن.بذار لاکش باشه تا رنگ بده به دنیاش.ایشالله بزرگتر که شد خونه رو رنگ می زنین.فدای یه تار موش

    پاسخ:
    فدای مهربونی شما الهام جون
    عزیزززززم نورا جون ...
    منم همیشه عاشق رنگ آبی بودم برعکس خواهرهام ...
    فروغ جان آدرس وبلاگ رضوان رو میخوام از لینکهام پاک شده . دلم براش خیلی تنگ شده
    پاسخ:
    چشم...فرستادم
    ای جانم ... چه لذتی می بره نورا از این دنیای صورتی ... منم لذت بردم از این نوشته ی قشنگ و این عکس خوشگل ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی