آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

دفتر خاطرات

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

محمد حسین یک دفتر خاطرات دارد.

ازآن مدل دفترهایی که برای ما دهه ۶۰ ای ها خیلی معنادار تر است تا بچه های امروز.

از آن مدل دفترهایی که تمام دوستان و نزدیکانت، برایت چند خط به یادگار می نویسند و تنها با همین چند خط یک دنیا دوستی و همدلی و انرژی مثبت است که به جان آدمی می نشیند.

حسین آنقدر دفترش را دوست دارد که هرچند وقت یکبار مینشیند و تمامی نوشته ها را با لذت می خواند.

هفته قبل هم که هفته آخر مدرسه بود، چندین بار دفترش را به مدرسه برد تا معلمها و دوستانش هم برایش بنویسند.

در کنار تمام دوست داشتن ها و تمجیدها و تعاریف و سفارشهایی که در بیشتر خاطرات نوشته شده توسط بزرگترها به چشم میخورد، نوشته های بچه ها، جور دیگری بود، نوشته هاییکه زیادی صاف و ساده بود.

یکی از دوستانش، برایش نوشته بود :صداقت دوستت ندارم و زیر آن هم کسی را کشیده بود که یک مشت به صورت طرف مقابل میزند.

علتش را هم که پرسیدم پسرم گفت اتفاقا ما خیلی هم همدیگر را دوست داریم اما آن روز سر یک مسئله ای، اختلاف پیدا کردیم و.... .

در کنار تمام نوشته ها، این نوشته را خیلی خیلی دوست داشتم چونکه این مدل نوشتنها یعنی ته ته دنیای کودکی، یک دنیای بدون نقاب و بدون کینه، یعنی اگر امروز به هر دلیلی دوستت نداشتم، فردا فراموش میکنم و باز هم دوستت خواهم داشت اما احساسم را هم پنهان نمی کنم و نقابی نمیزنم، و من همیشه خودم هستم... .

خوش بحال بچه ها، با این دنیا بی نقاب و دوست داشتنی شان... .


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • ۴۸۹ نمایش

محمدحسین

نظرات (۵)

خیلی خوب بود.من رو بردی به حال و هوای اون روزها که آخر سال ،  سرکلاس زیر میز ، دفترخاطرات ها رو پر میکردیم.
جووووووووووووونم.چقدر با صداقت.عززززززززززززززززیزم و چقدر محمد حسین صبوره که این نوشته دوستش رو منحدم نکرده.مرررررررررسی
  • مریم دایی جان
  • مدل صدا کدن های تو مدرسه رو دوست دارم....به فامیلی!!!!!چششششششششششششمک!
  • مامان محمدین
  • وای فکر کن که ماها میخواستیم دخترونه بگیم از دستت ناراحتم. به نظرت با یه جمله و یه نقاشی حسمون منتقل میشد؟؟؟؟؟؟؟؟ عمرا.

    من فکر میکنم باز پسرها خیلی صاف تر و بی حاشیه ترن... نه؟
    بچه ها مخصوصا پسربچه ها خیلی صادق و بکر هستند. بعدا آلوده میشن !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی