آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

خانه دوست

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

حدود پانزده سال پیش بود که مادر یکی از دوستانم که به حج مشرف شده بود، یک تکه پارچه سفید برایم به سوغات آورد.

پارچه های خیلی زیادی داشتم که برایم بی استفاده بود، هر سال موقع تمیز کردن کمد ها که میشد پارچه ها را برانداز میکردم و تعدادی را از دایره خودم خارج میکردم.

اما این یک تکه پارچه را خیلی دوست داشتم، با اینکه میدانستم به هیچ کارم هم نمی آید.

گذشت تا اینکه امسال در حرم حضرت معصومه دختری را دیدم که چادری به سر کرده که پارچه اش مثل پارچه دوست داشتنی ام بود.

کلی برای نورا ذوق کردم و پارچه را بریدم و یک چادر بامزه برای نورا درست کردم.

و حالا در این روزهای ماه مبارک، بیشتر روزها را برای نماز مغرب به مسجد نزدیک خانه مان می رویم.

نورا هم چادر توری اش را به سر میکند و یک بادکنک به دستش میگیرد و خیلی خوشحال به مسجد می آید.

گاهی با من نماز می خواند و گاهی هم وسط نماز می رود دنبال بادکنک بازی اش با بقیه بچه ها... .

حسین هم با پدرش میرود قاطی مردها و نمازش را تمام و کمال می خواند و بعد هم با دوستانش، در حیاط مسجد می دود و کلی از انرژی های درونی اش را آزاد میکند.

مسجد مان را خیلی دوست دارم، همیشه تمیز و مرتب و با برنامه است، اصلا وقتی می رویم دل همه مان باز می شود، راستی راستی خانه خداست.

پ.ن:

راس الایمان الاحسان الی الناس

 اساس ایمان، نیکی کردن به مردم است.

امام علی

و چقدر تو خوبی مولای من.... .




  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • ۴۵۳ نمایش

نظرات (۶)

ای جااان! چه کیفی می کنه با این چادر.
من هم این ماه برای دخترم یه چادر نماز و مقنعه دوختم که خیلی خوب بود، یه هفته ای دخترم ذوق نماز خوندن داشت.

چه سعادتی دارین که شبها برید مسجد، قبول باشه و خدا همه ی مساجدش رو آباد کنه.
  • مریم دایی جان
  • چه خوب که مسجد نزدیکتون هست
    چه خوب تر که می رید مسجد

    *چه چادر قشنگی
    سلام سلام
    چه خوب که مسجد نزدیکتون هست
    چه خوبتر که می روید مسجد
    چه خوبترین که خانوادگی می روید و لذت هم می برید
    .
    برقرار بمانید و راضی ^_^

    آرامش دل هر چهارتایتان در خانه دوست مستدام !
    سلام
    آره اومده بودم خونتون دیدم سرش کرده بود
    خیلی ناز شده بود!
    سلام
    چه حس خوبی گرفتم از این عکس و متن
    چادر خوشگلی شده
    خانه خدا هم نوش جانتان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی