آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

قدم

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

این که خیلی ها دست بچه دو ماهه را میگیرند و میروند زیارت اربعین

این که خیلی ها پدر و مادر مریض را بدوش میکشند و میروند زیارت اربعین

اینکه خیلی ها با تمام اهل بیت و خصوصا فرزندان، قدم زنان میروند تا بین الحرمین

خیلی دل و وجود میخواهد اما لذت خودش را دارد

اصلا خود بهشت است

دلم، یک زیارت با معرفت اربعین میخواهد

نه دلم، میخواهد به موکبها فکر کنم

و نه به پذیرایی جانانه و خوش آب و رنگ عربها

فقط دلم میخواهد، با تمام خانواده ام راهی شوم و قدم به قدم به زینب (س) فکر کنم و یک اربعین را دریابم.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • ۴۸۹ نمایش

حرف دل

نظرات (۵)

منم
دلم می خواهد حداقل اونقدر زبان قاصرم در کام بچرخه که بگم منم همینطور!
منم گاها با دیدن این تصاویر که توصیفش کردی از تعجب دهانم باز می مونه و میگم "چطور ممکنه"
نیروی محرکه این صحنه ها فقط عشق است و بس

ان شالله قسمت بشه
من که ممنوع الخروج هستم و نمیتونم برم.
  • سیده ای که شفا گرفت
  • ان شاالله قسمتتان شود

    مارا هم دعا کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی