آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

روزی ظهور میکنی و می رسد بهار

آوای فاخته

دلم میخواهد هفت شهر عشق عطار را بگردم و
به گفته مولانا: آنچه یافت می نشود، آنم آرزوست
و اینجا را نقش میزنم برای فرزندانم
محمد حسین ۸۷/۱/۱۸
نورا ۹۱/۴/۱۴
علی ۹۵/۶/۲۹

بایگانی
آخرین مطالب

انتخاب

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

آدمها متفاوتند.

و در هر بعدی که بخواهی رصد کنی، چندین گونه اند.

اما بعضی آدمها، وقتی که هستند، فرقی هم نمیکند کجا

جشن یا عزا

در خانه و یا سفر

خانه دوست و یا اقوام

تلگرام و یا اینستا ...

باید دست و دلت بلرزد که مبادا با کوچکترین حرف و سخن و اشاره ای آشفته شوند و جمعی را برآشوبند.

و به مرور در می یابی که از کنارشان کج دار مریز و با احتیاط باید گذشت.

این جور آدمها از گوشه دلت پاک میشوند و فقط هستند.

اما عده ای هم هستند که بهارند

هر جا که باشند 

آنجا را مثل گل معطر میکنند

نفسشان حق است

در کنارشان گرم میشوی و به آرامش می رسی چه برسد به آنکه دست و دلت بلرزد از مباداها... .

بنظرم آدمی عاقل است و مختار.

خوش بحال آدمهایی که 

انتخاب میکنند

تا که مثل بهار باشند.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • ۶۲۴ نمایش

حرف دل

نظرات (۴)

  • ملکه بانو
  • چه تعبیر زیبایی، بهار!
    باید سعیم را بیشتر کنم برای بهاری شدن
    ایدین جان من چند وقت دچارش شدم از نازک ولی ها و برداشتها و ...خسته شدم و تصمیم گرفتم اسه برم اسه بیام .خیلی وقته دور اون مدلا رو با احتیاط خط کشیدیم و ارتباطمو محدود کردم لااقل از نظر روحی در اسایشم .
    .با اجازه ازت ،
    کتاب سقای آب و ادب از سید مهدی شجاعی رو پیشنهاد میدم به نظرم خیلی زیباست
    .سید مهدی نویسنده خوبیه .دموکراسی یا دموقراضه که یک داستان خیال انگیز و کنایه دار به سیاستمدران هست ...غیر قابل چاپ و امروز بشریت هم دو تا محجوعه داستان هستند که در عین کوتاهی فوق العادست که من خوندم و فکر میکنم خوشت بیاد.موفق باشی

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    سقای آب و ادب که عاااالیه
    سید هم که بی نظیره
    سلام
    چه تعبیر قشنگی ... بهاری بودن ... 
  • گلِ بهاری
  • خیلی زیبا...


    امید که بهاری باشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی